loading...
بارسا یا رئال ???
امیر بازدید : 90 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

بارسلونا رئال مادرید

، هیچ صدایی بلاتر از صدای فصل جابجایی نیست. زمانی که فصل جابجایی تابستانی شروع می شود بازار شایعات داغ داغ می شود و هر کسی تلاش می کند تا در این آشفته بازار سهمی داشته باشد. هر تیمی در فصل جابجایی به جذب بازیکن نیاز دارد. طبیعی است که تیم های بزرگ به دنبال خریدهای بزرگ باشند و تیم های کوچکی که هم بازیکنان بزرگ خود را از دست می دهند تلاش خواهند کرد تا جانشینان شایسته ای برای آنها  انتخاب بکنند. بنابرین هر تیمی در فصل جابجایی به نوعی مشغول است و تیمی می تواند پیروز باشد که خریدهای مناسبی داشته باشد.

اهمیت فصل جابجایی باعث شده است تا یورو اسپورت در گزارشی به مهمترین و جنجالی ترین انتقال ها بپردازد.

۱- پل پوگبا از یوونتوس

پوگبا رازی است که مدتها است بسیاری را به خود مشغول کرده است. این ستاره جوان فرانسوی راهی چه تیمی خواهد شد؟ او تنها ۲۲ سال سن دارد اما بسیار فراتر سن خود ظاهر شده است و می توان گفت که الان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان در پست خود است.

هر تیم بزرگی در اروپا دوست دارد تا پوگبا را در اختیار داشته باشد. رئال مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن، منچستر سیتی و منچستر یونایتد تیم های بزرگی هستند که دوست دارند ستاره جوان یوونتوس را جذب بکنند. پوگبا شخصیت کاریزماتیکی در میانه میدان دارد. او بسیار بااستعداد است و می توان برای هر تیمی بدرخشد.

تقریبا می توان گفت که جدایی پوگبا از یوونتوس نهایی شده است. باشگاه یوونتوس اعلام کرده که با جدایی ستاره خود موافق است و از طرق دیگر هم خود پوگبا دوست دارد تا این تیم ایتالیایی را ترک بکند اما باشگاه های معدودی هستند که می توانند پول فروش پوگبا را پرداخت بکنند. یورو اسپورت برای پوگبا ۸۰ میلیون قیمت قرار داده است. برای یوونتوس بهتر است که این بازیکن را به بارسلونا بفروشد چرا که اگر آبی-اناریها پوگبا را جذب کنند حداقل یوونتوس ۶ ماه دیگر فرصت دارد تا از او استفاده بکند چرا که بارسلونا با خاطر محرومیت فیفا تا ۶ ماه نمی تواند بازیکن جدیدی را در ترکیب خود قرار بدهد.

۲- آنخل دی ماریا

هر چند در رئال مادرید کارلو آنچلوتی عملکرد خیره کننده ای داشت اما فلورنتینو پرس در نهایت حکم به جدایی او داد و این ستاره آرژانتینی هم چاره ای جز جدایی نداشت. او رئال مادرید را به مقصد شیاطین سرخ ترک کرد اما با قیمت بسیار بالایی. دی ماریا با ۷۵ میلیون یورو به یونایتد پیوست و به عنوان گرانترین خرید تاریخ لیگ جزیره انتخاب شد. او در تیم جدید خود نتوانست بازیهای خوبی را به نمایش گذارد و الان انتقادات از او بسیار زیاد شده است.

از انگلیس خبر می رسد که لوئیس فان خال سرمربی شیاطین سرخ با جدایی دی ماریا موافقت کرده است و به احتمال خیلی زیاد این ستاره آرژانتینی در تابستان از یونایتد جدا می شود. اما چه باشگاه های مشتری دی ماریا هستند؟ بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن از جدی ترین مشتریان دی ماریا به شمار می آیند. طبیعی است که یونایتد این ستاره خود را به راحتی نمی فروشد. قیمت او ۷۰ میلیون یورو تخمین زده شده است اما بعید به نظر می رسد که بایرن مونیخ با این مبلغ دی ماریا را بخواهد اما پاری سن ژرمن با هر مبلغی موافقت خواهد کرد.

۳-داوید دی خیا

فصل بسیار خوبی را با منچستر یونایتد پشت سرگذاشت. بدون شک سران یونایتد دوست دارند تا این ستاره خود را حفظ بکنند اما وقتی پای رئال مادرید به وسط می آید همه چیز تغییر می کند. کهکشانیها به دنبال جانشین شایسته ای برای ایکر کاسیاس هستند  و چه کسی بهتر از دی خیا؟

او یک دروازبان اسپانیایی است و چند سالی برای اتلتیکو مادرید بازی کرده است. دی خیا با توجه به توانایی های بالایی که دارد می تواند بهترین گزینه برای جایگزینی کاسیاس باشد اما یونایتد به راحتی این ستاره خود را نخواهد فروخت. به احتمال خیلی زیاد شیاطین سرخ برای فروش ستاره خود ۵۰ میلیون یورو می خواهند که در این صورت دی خیا به گرانترین دروازبان تاریخ فوتبال جهان تبدیل می شود.

۴- گرت بیل

می توان گفت که این بازیکن ولزی گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است. او با رقم بسیار بالایی به رئال مادرید پیوست اما در این تیم نتوانسته است که انتظارات را برآورده بکند. گرت بیل در فصل نخست حضورش در رئال مادرید تا حدودی خوب ظاهر شد و توانست با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را به دست آورد. نکته جالب اینکه او در هر دو بازی فینال بری رئال گلزنی کرد تا بسیاری او را خرید خوبی برای رئال مادرید بدانند.

این ستاره ولزی در فصل دوم حضورش در رئال مادرید نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. اختلاف با کریستیانو رونالدو و عملکرد ضعیف بیل باعث شد تا حتی صدای اعتراض هواداران رئال مادرید نیز بلند  بشود. هر چند بیل در رئال مادرید عملکرد بدی داشته است اما هنوز هم باشگاه های در لیگ جزیره هستند که دوست دارند او را جذب بکنند.

هر چند گرت بیل اعلام کرده که دوست دارد در رئال مادرید باقی بماند اما به نظر می رسد که جدایی او از این تیم اسپانیایی تا حدودی زیادی نهایی شده است. امکان معاوضه او با دی خیا بسیار زیاد است و به احتمال زیاد او فصل آینده را در لیگ جزیره و برای شیاطین سرخ توپ خواهد زد.

۵- ادینسون کاوانی

بهترین دوران بازیگری این ستاره اروگوئه ای به حضورش در ناپولی برمی گردد. او بازیهای درخشانی را برای این تیم ایتالیایی به نمایش گذاشت اما با وجود پیشنهادهای زیادی که از تیم های سرشناس انگلیسی و اسپانیایی داشت تصمیم گرفت تا پاری سن ژرمن را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب بکند.

این ستاره اروگوئه ای نتوانسته در پاری سن ژرمن انتظارات را برآورده بکند و اختلاف او با لوران بلان باعث شده تا به احتمال زیاد در تابستان راهی تیم دیگری بشود. چلسی، منچستر یونایتد و آرسنال از جدی ترین مشتریان کاوانی هستند. قیمت او بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو است و به احتمال زیاد در تابستان شاهد جدایی او از پاری سن ژرمن باشیم.

۶- رادامل فالکائو

در گذشته نزدیک فالکائو یکی از بهترین مهاجمان فوتبال جهان و اروپا بود و هر تیمی اروپا می کرد که بازیکنی مثل او را در اختیار داشته باشد. فالکائو نمایش خیره کننده ای در پورتو و اتلتیکو مادرید داشت اما وسوسه پول باعث شد تا از بین آن هم پیشنهاد خوبی که داشت موناکو را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب بکند. او در این تیم فرانسوی عملکرد بسیار بدی داشت و آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی هم باعث شد تا جام جهانی را از دست بدهد.

فالکائو فصل قبل تصمیم گرفت تا به صورت قرضی در منچستر یونایتد بازی بکند اما در این تیم نیز نمایش بسیار بدی داشت و سران یونایتد اعلام کردند که حاضر نیستند او را بخرند.

بعید به نظر می رسد که باشگاهی چون موناکو بتواند فالکائو را نگه دارد. او از دو تیم چلسی و والنسیا پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد راهی چلسی خواهد شد تا جانشین دیدیه دروگبا در این تیم بشود. قیمت این ستاره کلمبیایی ۳۰ میلیون یورو برآورد شده است و بعید به نظر می رسد که رومن آبراموویچ با آن مخالفت بکند.

۷- رحیم استرلینگ

این ستاره جوان از غیبت استاریچ و لوئیس سوآرس نهایت استفاده را برد و فصل بسیار خوبی را با لیورپول پشت سرگذاشت تا جایکه می توان گفت بهترین بازیکن این تیم بود. مدیر برنامه این بازیکن جوان بارها اعلام کرده که او دوست دارد در تیمی بازی بکند که شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت های مختلف داشته باشد. با توجه به آنکه لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به میدان نمی رود احتمال جدایی استرلینگ از این تیم بسیار زیاد است.

رئال مادرید، منچستر یونایتد، بایرن مونیخ، چلسی،آرسنال و منچستر سیتی از تیم های هستند که به جذب این ستاره جوان علاقه دارند و به احتمال خیلی زیاد او راهی یکی از این تیم ها خواهد شد. قیمت این ستارهجوان ۶۰ میلیون یورو تخمین زده شده است و این رقمی است که در صورتی به لیورپول پیشنهاد داده شود بدون شک با آن موافقت خواهد کرد.

۸- کارلوس توس

توس بدون شک یکی از بهترین و آماده ترین مهاجمان فوتبال اروپا در فصلی بود که چند روز قبل به پایان رسید. او الان ۳۲  سال سن دارد و سالانه ۴٫۵ میلیون یورو دریافت می کند. توس حتی اگر بخواهد با این سن و سال درتیم دیگری بازی بکند می تواند سه برابر این رقم را دریافت ببکند.

شایعه های زیادی  درباره جدایی توس از یوونتوس به گوش می رسد این درحالی است که هواداران این تیم دوست دارند این ستاره آرژانتینی در تیم محبوب آنها بماند. توس پیش از این اعلام کرده بود که دوست دارد سال های پایانی فوتبال خود را در کشورش پشت سرگذارد اما به نظر  می رسد که او در فوتبال اروپا حداقل یکی دو سال دیگر باقی بماند. اتلتیکو مادرید از جدی ترین مشتریان توس است و احتمال پیوستن او به این تیم زیاد است.

۹- هوگو لوریس

هوگو لوریس بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال فرانسه را بر بازو می بندد. او در رقابت های لیگ برتر انگلیس برای تاتنهام بازی می کند و سه سال است که در این تیم حضور دارد اما هنوز لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نکرده است. شایعه های زیادی درباره جدایی لوریس از تاتنهام به گوش می رسد.

منچستر یونایتد جدی ترین مشتری این ستاره فرانسوی است چرا که به احتمال زیاد داوید دی خیا از این تیم جدا و راهی رئال مادرید می شود. لوریس می تواند بهترین جایگزین برای دی خیا باشد. علاوه بر منچستر یونایتد یک باشگاه دیگر نیز وجود دارد که به شدت به دنبال جذب لوریس است و آن پاری سن ژرمن است که با وجود ستاره های زیادی که در اختیار دارد در خط دروازه ضعف دارد.

دانیل لیفی رئیس باشگاه تاتنهام نشان داده است که پول بسیار خوبی از فروش ستاره های خود به دست می آورد. او آنقدر صبر می کند تا بهترین پیشنهاد به او داده شود. انتظار می رود که لوریس هم با ۳۰ میلیون یورو به فروش برسد که این رقم بسیار خوبی برای یک دروازبان است.

۱۰- آلکساندر لاکازت

این بازیکن جوان با عملکرد خیره کننده ای که داشت همه را در لیگ فرانسه شگفت زده کرد. او توانست در یک فصل ۲۷ گل به ثمر برساند و توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب بکند. پاری سن ژرمن، آرسنال، لیورپوا و منچستر سیتی چهار تیم بزرگ فوتبال جزیره هستند که به دنبال جذب لاکازت هستند

آرسنال به جذب این بازیکن جون علاقه نشان داده است و منچستر سیتی نیز رسما پیشنهاد داده است اما لیون به راحتی دست بردار این ستاره خود نخواهد شد. رقمی که برای این بازیکن جوان در نظر گرفته شده است ۴۰ میلیون یورو است. لیون چه بسا بتواند با این ستاره خود در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی از خود نشان دهد اما جانم میشل رئیس این باشگاه نشان داده است که وقنی پیشنهاد وسوسه انگیزی به یکی از بازیکنان تیمش داده شود دستپاچه تصمیم می گیرد.

۱۱-روبن فان پرسی

این ستاره هلندی فصل بسیار بدی را با شیاطین سرخ پشت سرگذاشت و همین باعث شد تا بسیاری از پایان دوران فوتبالی او سخن به میان آورند. وقتی لوئیس فان خال به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرح انتخاب شد بسیاری می گفتند که این بهترین فرصت برای فان پرسی تا به روزهای اوج خود برگردد اما اصلا اینگونه نشد و الان این ستاره هلندی در لیست مازاد این تیم انگلیسی قرار گرفته است.

یوونتوس،لاتزیو و رم از مشتریان این بازیکن به شمار می آیند اما در این میان شانس یوونتوس بسیار بیشتر است چرا که قهرمان رقابت های سری A است و فان پرسی با پیوستن به این تیم می تواند جام های بیشتری به دست آورد البته خودش هم اعتراف کرد که در حال بررسی پیشنهاد یوونتوس است و به احتمال زیاد راهی این تیم خواهد شد.

رقمی که برای فروش این ستاره هلندی در نظر گرفته شده است ۱۰ میلیون یورو است و به احتمال خیلی زیاد او از یونایتد جدا می شود و راهی لیگ ایتالیا خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1484
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,677
  • بازدید ماه : 2,967
  • بازدید سال : 16,426
  • بازدید کلی : 181,366