loading...
بارسا یا رئال ???
امیر بازدید : 400 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (9)

نویسندگی در سایت بارسا یا رئال

برای خواندن توضیحات بیشتر به ادامه پست مراجعه کنید

1- دو نویسنده برای اخبار بارسلونا و رئال مادرید

2- دو نویسنده برای ارسال ویدیوهای بارسلونا و رئال مادرید

شرایط همکاری با نویسندگان به صورت زیر می باشد:

1- تمام اخبار موجود درباره هر دو باشگاه که در هر روز منتشر می می شود باید توسط نویسنده در سایت قرار داده شود

2- تمام ویدیو های بازیهای بارسلونا یا رئال مادرید چه از قدیم چه  جدید در روز 10 ویدیو باید منتشر شود (در این مورد نیازی به آپلود کلیپ ندارید و از سرویس ویدیو رزبلاگ استفاده می شود)

3- اگر نویسنده افتخاری ما باشد بعد از رتبه گرفتن سایت درصدی حدودا 30 درصد از درآمد کل سایت به آن شخص اختصاص داد می شود + یک بنر تبلیغاتی 

4- اگر نویسنده جهت کسب درآمد باشید هزینه ها هر ماه بعد از تایید شما برای نویسندگی یا به تعداد پست ها واریز می شود 

شرایط خود را برای نویسندگی در پایین همین پست منتشر کنید

برچسب ها نویسنده , نویسندگی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صفرتاصد در تاریخ 1394/04/04 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

صفرتاصد اولین هایپرمارکت فایل در ایران.راه اندازی شد
این مجموعه که متشکل از یک تیم جوان و مستعد است،همزمان با ماه مبارک رمضان94 فعالیت خود را آغاز کرده و در صدد است با گردآوردی انواع فایل و بارگزاری بر روی سایت،کمک شایانی به مخاطبان نماید و به راحتی در دسترس مخاطبان عزیز این وب سایت قرار دهد.
باتشکر(صفرتاصد)
sefr-sad.ir

این نظر توسط علی عبدالمالکی در تاریخ 1394/04/01 و 12:08 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست وبرادر عزیز سایت بسیار خوبی داری من هم یک سایت دارم بازدیدش خیلی خوبه اگه دوست داری باهم تبادل لینک داشته باشیم
ادرس سایتم:www.taekwondo22.vcp.ir

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1394/03/28 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

با سلام آماده همکاری با شما در زمینه نویسندگی به صورت کسب درآمد هستم (ارسال اخبار + ویدیو)
برای مشخص کردن تعرفه از طریق ایمیل با بنده تماس داشته باششید
با تشکر

این نظر توسط سید ناصر در تاریخ 1394/03/27 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز.
جایی برای بنر دارید یا لینک؟
با تبادل لینک و یا بنر موافقط مینید؟
با تشکر.

این نظر توسط موزیک88 در تاریخ 1394/03/27 و 11:38 دقیقه ارسال شده است

من هم حاضر برای رئال نویسندگی کنم لطفا با ایمیل با هم در تماس باشیم با تشکر از وبلاگ باحالت

این نظر توسط احمد ملکی در تاریخ 1394/03/25 و 20:17 دقیقه ارسال شده است

راستی بخش روزنامه های چاپ کاتالان یادم رفت
پاسخ : جواب شما در کامنت قبل داده شد

این نظر توسط احمد ملکی در تاریخ 1394/03/25 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

من افتخاری بارسلونا هستم با کوله باری از تجربه وبلاگ نویسی
میخوای بخش مختص msn هم درست می کنم و حتی بازیکنان دیگر
پاسخ : باعث افتخار ماست بچه صورت می خواهید همکاری کنید افتخاری یا پولی اگر مایلید تا از طریق ایمیل با هم در تماس باشیم

این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/03/13 و 10:43 دقیقه ارسال شده است

سلام وبتون عالیه اما قالبتون زیاد جالب نیست
من دلال نیستم فقط قصد کمک به شما رو دارم و نویسنده سایت
real-madrid7.ir هستم اسمم امیر هستش
ببین داداش اگه میخوای قالبشو میدم مدیرش دوستمه میخواییش ؟
بیا نظر بده با مدیر چت کن برات تخفیف میگیرم منتظر جوابت هستم
پاسخ : سلام ممنون از لطفتون دوست عزیز ولی این وبلاگ فعلا در بخش آزمایشی است

این نظر توسط شاهین دلیر در تاریخ 1394/03/10 و 20:02 دقیقه ارسال شده است

من برای نویسندگی افتخاری اماده هستم برای باشگاه رئال مادرید
پاسخ : تا اخر هفته باید صبر کنید تا نویسندگان دیگر هم به ما اضافه شوند


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1484
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 677
  • بازدید سال : 22,438
  • بازدید کلی : 187,378