loading...
بارسا یا رئال ???
امیر بازدید : 45 جمعه 22 خرداد 1394 نظرات (0)

بارسلونا 

 در این بخش نگاهی کوتاه داریم به اخباری که در ساعات اخیر منتشر شده است . 

دونگا آلوس را به دلیل مصدومیت دنیلو یه تیم ملی برزیل دعوت کرد

به گزارش اسپورت دلوفو در چند روز آینده درباره آینده خود با مسولین باشگاه صحبت میکند،او دوست ندارد به باشگاهی قرض داده شود


به گزارش مارکا سویا و چند باشگاه دیگر علاقه مند به مونتویا هستند.قیمت او 5 تا 10 ملیون یورو میباشد


متیو :در نهایت همه تیم به خوبی بازی کردند و ما به عنوان یک خط دفاعی توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم 


سوارز مسی و نیمار عملکرد فوق‌العاده داشتند.آنها حتی بیرون از زمین هم با هم بودند 

ما مثلثی داریم که هر کدام از آنها میتوانند یک بازی را عوض کنند.شما به گل مسی در فینال کوپا دقت کنید


دل بوسکه :
ما بازی های سخت و تعیین کننده ای داریم و بازی نکردن الکس ویدال در باشگاه شرایط را برای او سخت میکند


کاوانی :
مسی واقعا فرامینی و فرا طبیعی است و.جهان هر 1000 سال شاید یکی مثل مسی به خود ببیند 
من اگر مدیر پی اس جی بودم حتما با مسی قرارداد امضا میکردم.من بار ها گفته ام که او بهترین بازیکن جهان است


راکیتیچ:
بعضی تماشاگر ها گفتند که بارسا در قرارداد بستن با من اشتباه کرد و خوشحالم که به آنها ثابت کردم که اشتباه کردند


ژاوی :
مسی بی رغیب ترین بازیکنی است که دیدم و انریکه نیز دارای تفکری بالاست،او به من یاد داد که افکار خود را چگونه بدون توجه به اتفاق های دور و اطراف متمرکز کنم .

انتخابات ریاست باشگاه در ۲۷ تیر برگزار خواهد شد

برچسب ها بارسلونا , نیمار , مسی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1484
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 3,262
  • بازدید سال : 16,721
  • بازدید کلی : 181,661