loading...
بارسا یا رئال ???
امیر بازدید : 55 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

بارسلونا

دنی آلوس، مدافع بارسلونا عنوان کرد که شاید دوران حضور رویایی اش در بارسلونا، احتمالا به پایان رسیده است.
مدافع 32 ساله که موفق به کسب دومین سه گانه خود به همراه بارسلونا شد، پس از کسب جام اعلام کرد که علاقه مند است به آث میلان بپیوندد. حال نیز اعلام کرد که شاید دوران حضورش در این تیم به پایان رسیده است.

او گفت:" از همه ی هم تیمی ها، کادر فنی و هر کسی که من را در این باشگاه خوشحال کرده تشکر می‌کنم نمی‌دانم چقدر رویایم ادامه خواهد داشت، نمی‌دانم که رویایم به پایان رسیده یا نه ولی امیدوارم همیشه ادامه داشته باشد. اینجا خوشحال بودم، خوشحال هستم و روزی که اینجا نباشم هم خوشحال خواهم بود زیرا من یکی از شماها هستم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1484
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 3,046
  • بازدید سال : 16,505
  • بازدید کلی : 181,445