loading...
بارسا یا رئال ???
امیر بازدید : 64 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

بارسلونا

 نیمار فینال لیگ قهرمانان اروپا که بین تیم های بارسلونا و یوونتوس است را سخت پیش بینی کرده است .

دو تیم بارسلونا و یوونتوس همدیگر را در برلین ملاقات می کنند .

نیمار در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی ( اسکای اسپورت ) گفت : "ما می دانیم یوونتوس تیم بزرگی است و با خوش شانسی به فینال نرسیده . بازی سخت و دشواری در پیش رو داریم ."

او در مصاحبه با موندو دپورتیوو نیز گفت : "فکر می کنم سخت ترین بازی فصل مان نیز همین بازی با یوونتوس خواهد بود . با برد مقابل یووه ، افتخار بزرگی کسب و تاریخ سازی میکنیم . من نمی توانم بگویم مثلث "مسی ، نیمار و سوارز" بهترین است اما در حال تاریخ سازی هستیم ."

همچنین نیمار شرطی را برای بعد از پیروزی شان مقابل یووه گذاشت : " به دوستانم وعده داده ام که اگر پیروز شویم مو هایم را بلوند می کنم ."

نیمار در مورد قرارداد دنی آلوز نیز گفت : "امیدوارم دنی آلوز در تیم بماند . اگر من رئیس بودم ، قرارداد او را تمدید می کردم ."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1484
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,547
  • بازدید ماه : 2,837
  • بازدید سال : 16,296
  • بازدید کلی : 181,236