loading...
بارسا یا رئال ???
امیر بازدید : 42 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

بارسلونا

کارلس پویول کاپیتان سابق باشگاه بارسلونا نسبت به وداع ژاوی هرناندز با بارسلونا در پایان فصل واکنش نشان داد.

 

ژاوی پس از بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس باشگاه بارسلونا را ترک خواهد کرد.  

 

پویول به اسپورت گفت: "به تیم ایمان دارم و باید بگویم دیدن ژاوی در حالی که در آخرین بازی جام قهرمانی را بالا می برد عالی خواهد بود. بازیکنی مانند او لایق این است که به این شکل باشگاه را ترک کند. او می تواند به این شکل خداحافظی کند و این چیزی است که من می خواهم. او جام های زیادی به دست آورده است اما امیدوارم دوباره جام باشگاه های اروپا را به دست بیاورد."

 

او در خصوص آخرین قهرمانی بارسلونا در این مسابقات که جام توسط اریک آبیدال بالای سر برده شد گفت: "آبیدال به سختی تلاش کرده بود تا به فینال برسد. او به ما نشان داد که همیشه باید جنگید و باید بگویم شایسته بلند کردن جام بود."

 

وی افزود: "به اندازه کافی خوش شانس بودم که تقریبا در تمام دوران فوتبال ژاوی را در کنارم داشتم. با وجود او و اینیستا -حتی اگر از مسی صحبت نکنیم- باید بگویم که آن ها فوق العاده با توپ کار می کردند. پس از بردن تمام جام ها در سال 2009، این شانس را داریم که تاریخ را تکرار کنیم. ارزش این کار بسیار بالا است. با این حال تیم هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارد و بازیکنان جوان بسیاری با شور و شوق کافی برای ادامه روند موفقیت تا مدت های مدید دیگر در ترکیب وجود دارند." 

 

او در خصوص دوران بازنشستگی گفت: "آماده حضور در فینال لیگ قهرمانان می شوم. فکر نمی کردم به آن شکل بازنشست شوم. فکر می کردم تا 40 سالگی بازی کنم. گمان می کردم از عهده آن بر بیایم اما وقتی مصدومیت ها از راه رسیدند دیگر این کار شدنی نبود. حالا بهتر هستم اما نه برای رقابت کردن. فوتبال ورزش پر فشاری است و نمی توانم به مانند گذشته با 100 درصد توان در زمین باشم."

 

او در خصوص لوئیز انریکه که وی را دوستی صمیمی می خواند، گفت: " او همیشه به من کمک می کرد. چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. برای او و هم تیمی هایم خوشحالم."

 

در پایان وی در خصوص ترک باشگاه در ژانویه گفت: "پشیمان نیستم. شاید کمی در خصوص پذیرفتن پیشنهاد باشگاه عجله کرده بودم اما باید بگویم پیشنهاد خوبی بود. تغییر شغل از یک بازیکن به یک مدیر ورزشی برای من آسان نبود. اما باید بگویم بیشتر خودم را در  چنین سمت هایی به نسبت مربی شدن می بینم." 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1484
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 13,516
  • بازدید کلی : 178,456