loading...
بارسا یا رئال ???
امیر بازدید : 63 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

بارسلونا

ژاوی به تمجید از مادرش در طرفداری از بارسلونا پرداخته است. ژاوی در گفتگوی اخیرش، از تعصب مادرش به بارسلونا صحبت کرده است:

 

" بزرگترین هوادار بارسا در خانواده مان، احتمالاً مادرم است، البته همگی طرفدار بارسا هستیم، ولی قضیه مادرم قدری فرق می کند. چندین بار از تیم های مختلف پیشنهاد داشتم، ولی همیشه او اصرار داشت که بارسا خانه من است و باید در اینجا بمانم."

 

" زمانی که 18 سالم بود یا حتی فصل گذشته، که به ترک بارسا فکر کردم، مادرم مصرانه از من می خواست که در بارسا بمانم. زمان های سختی را سپری کردیم، موقعی که برای مدت زیادی جام نبردیم، شرایط خوب پیش نمی رفت و من از نظر فوتبالی خوب نبودم، به فکر ترک بارسا بودم، اما مادرم آنجا هم من را منصرف کرد و در نهایت من در بارسا ماندم و به افتخارات زیادی دست یافتم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1484
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 3,043
  • بازدید سال : 16,502
  • بازدید کلی : 181,442