loading...
بارسا یا رئال ???
امیر بازدید : 81 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

بارسلونا 

سرخیو آگوئرو بسیار در تلاش است تا نظر مسی را جلب نماید و او را به باشگاه منچستر سیتی ببرد.

سرخیو آگوئرو بازیکن باشگاه منچستر سیتی؛ دوست صمیمی مسی است، او بارها اعلام داشته که قصد دارد مسی را به سیتی ببرد.

آگوئرو اظهار داشت: مسی فوق العاده است، مگر می شود طرفدار فوتبال بود و مسی را دوست نداشت؟ او مهاجم بی نظیری است، از بازی کردن کنار مسی بسیار خوشحالم، او بسیار به من کمک کرده، او یک دوست واقعی است، تیمی که مسی را داشته باشد، توپ را هم دارد!

وی در ادامه اظهار داشت: هر گلی که به ثمر می رسد بی شک کسی در آن تاثیر گذار است، او در گل هایی که من در کوپا آمریکا به ثمر رساندم نقش مهمی داشته، خاصیت مسی این است، او کاملا در اختیار تیم است، دوست دارم او را به سیتی ببرم، می دانم که او در سیتی بسیار می تواند کمک کند. من تمامی گل هایم را به مسی تقدیم می کنم، من دوستانه با او شرط بسته ام اگر بتوانم آقای گل شوم او باید به سیتی بیاید!

آگوئرو تا کنون توانسته برای تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا 2 گل به ثمر برساند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1484
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 3,193
  • بازدید سال : 16,652
  • بازدید کلی : 181,592