loading...
بارسا یا رئال ???
امیر بازدید : 128 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

بارسلونا

کارلس پویول مدافع سابق بارسلونا خاطره ای جالب از رقابت با مسی در تمرینات بارسلونای زمان پپ گواردیولا را نقل کرده است: «در یک بازی تک به تک به خودم گفتم بگذار ببینم می توانم او (مسی) را متوقف کنم یا نه.»

 

نتیجه برایم بسیار تحقیرآمیز بود. پپ گواردیولا به من گفتک «کارلس، هر کار می کنی فقط مصدومش نکن. اگر می خواهی اتفاقی نیفته، این تمرین را متوقف کن. من گفتم هر کاری از دستم برآمد انجام دادم اما او باز هم راحت از من رد می شد.»

 

پویول همچنین در مورد فصلی که بارسلونا پشت سر گذاشت حرف زد و گفت این فصل را باید «فصل قهرمانی مسی» خواند: «او یک سر و گردن بالاتر از هر فوتبالیستی است که من تاکنون دیده ام. او ماورایی است. الان حتی بهتر از چهار سال قبل شده چون بازیخوانی اش خیلی بهتر شده. مسی توقف ناپذیر است.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1484
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 3,141
  • بازدید سال : 16,600
  • بازدید کلی : 181,540