loading...
بارسا یا رئال ???
امیر بازدید : 42 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

بارسلونا

اختصاصی/ بازیکن سابق بارسلونا مربی این تیم را در یک مصاحبه با روزنامه کاتالونیا مورد ستایش قرارداد.

کارلوس پویول این شنبه حقیقتی را در یک مصاحبه با روزنامه کاتالونیا (لا وان گئواردیا) عنوان کرد: که او بار دیگر به این پی برده که واقعا" دلتنگ فوتبال شده است و او درمورد این که بدون دستمزد بازی کند فکر می کرده , و او همچنین صحبت هایی هم در مورد مربیگری تیم توسط لوئیز انریکه داشت. اینجا به برجسته ترین سخنان او میپردازیم:

شما سه گانه رو با لوئیز انریکه جشن گرفتین؟

"با وجود اینکه ما بهترین دوست های هم هستیم ولی هنوز نه.من دوست داشتم که با او کار کنم"

لوچو و ستارگان

"من نمیدونم اونجا چی گذشته ولی انریکه مرد خیلی باحالیه.شاید تصویری که اون ارائه میدهد خیلی به راهی که توش قراردارد مربوط نباشه. من خوش شانسم که اونو میشناسم و من میتونم بگم که اون مرد خوبیه , خیلی نزدیک و هم جوش (صمیمی) , اون هیچوقت شما رو ناامید نمیکنه و همیشه حقیقتو بهتون میگه و این چیزیه که یک بازیکن میخاد , که حقیقتو بشنوه"

تغییر غیر قابل تحمل زندگی

"من واقعا" فوتبالو از دست دادم و خیلی برای آن دلتنگم. اگه فقط من یه ورزش دیگه ای رو تمرین کنم یکم قابل تحمل تر میشه , اما تغییر از صفر تا صد بسیار دشوار خواهد بود."

پشیمانی

"تنها چیزی که من بابتش پشیمانم اینه که جراحی از قبل خبر نمیده. اگر من جراحی رو قبلا انجام داده بودم الان میتونستم بازی کنم"

بازی دادن دیگران

"بعد از آخرین عمل وقتی زانوی من شروع به تولید مایع کرد من دیدم که دیگه نمیتونم بازی کنم یا تمرین کنم. مارتینو از من خواست که به میدان برم اما من بهش گفتم:'به دیگران بازی بده , اونا توشرایط بهتری اند.' "

بازی بدون دستمزد

"من میخاستم که تا 40 سالگی بازی کنم , من حتی به این فکر میکردم که بدون حقوق هم بازی کنم اما نمیتونستم(به خاطر شرایط بدنی)"

"من یک دروغ گفتم اگه بگم که به دوباره بازی کردن فکر نکردم.هدف فعلی من بهبودی یافتن آسیب زانو ام است و در مورد بعدش شما هیچوقت نمیدونی"

و الان چطور؟

"اکنون زمان یادگیری است.من دوره های مدیریت ورزشی را گذرانده ام حالا من دوره های مربیگری را خواهم گذراند"

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1484
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 3,209
  • بازدید سال : 16,668
  • بازدید کلی : 181,608