loading...
بارسا یا رئال ???
امیر بازدید : 64 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

بارسلونا

سرمربی کاتالان بایرن مونیخ می گوید چیزی که وی را به سمت موفقیت هدایت می کند، اشتیاق برنده شدن جام نیست بلکه تحسین و عشق بازیکنان و هواداران تیم نسبت به اوست. او همچنین تشریح کرد که چگونه از این موضوع به نفع خود استفاده می کند.

به گزارش سایت Goal ، با وجود اینکه همواره اشتیاقی وسواس گونه برای دستیابی به جام و عناوین قهرمانی به پپ گواردیولا نسبت داده می شود، اما وی تأکید کرد که تنها چیزی که برای او حائز اهمیت است، دوست داشته شدن توسط دیگران است.

گواردیولا در مقاله ای راجع به رهبریت توضیح داد که اشتیاق به دست آوردن تحسین دیگران موجب اشتهای او برای رسیدن به موفقیت می شود و نه سودای کسب جام و عناوین مختلف به عنوان یک سرمربی. او در این مقاله این گونه نوشته است:

" اگر می خواهید بدانیدکه من از زندگی و از شغلم چه می خواهم، باید در جواب بگویم که من عاشق دوست داشته شدن هستم. چیزی بیش از این را نمی خواهم. این چیزیست که می خواهم، این یک احساس است. من واقعاً به دنبال کسب عناوین و جام نیستم. اگر مجبور به کنار گذاشتن بازیکنی از ترکیب تیم شوید، به آن ها بر می خورد، زیرا فکر می کنند که علاقه ای به آن ها ندارم. آن ها نمی دانند که این تصمیمی تاکتیکی است. به جای آن فکر می کنند که مورد علاقه من قرار نگرفته اند."

سرمربی حال حاضر بایرن مونیخ در ادامه ماجرایی را درباره یکی از ستارگانش نقل کرد تا تأثیر توجه کردن به بازیکنی خاص را در عملکرد او در زمین مسابقه نشان دهد. او در این باره توضیح داد:

من با او به کافه ای رفتم و ما به جای فوتبال درباره زندگی صحبت کردیم. در بازی بعدی، او 2 گل از 4 گل تیم را به ثمر رساند. او چیز خاصی را احساس کرده بود، زیرا حس می کرد که مورد دوست داشته شدن قرار گرفته است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1484
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,692
  • بازدید ماه : 2,982
  • بازدید سال : 16,441
  • بازدید کلی : 181,381